a walk to remember

Jag piggnade faktiskt till på kvällen sådär och gick en promenad på en dryg timme eller så. Och så har jag vandrat på stranden nu på morgonen oxå. Att gå (praktiskt taget) ensam på en dryg kilometer lång strand är nog inte så underskattat egentligen men... hur många passar på att göra det?
Precis, det är underskattat.

Jobba idag, men inte förrän vid tre iaf så jag har halva dagen på mig att hitta på hyss. Synd bara att man är nästan ensam hemma, jag har ju ingen att hitta på hyss med. =/

Men nu ska jag lägga mig ute i solen och sova iaf. Måste ju passa på.

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Det rä mysigt att morgonpromenera på stranden ^^

Postat av: Jens

haha japp det har ju du och jag testat!

bra mot baksmälla har jag hört oxå ;D

2008-07-08 @ 12:57:10
URL: http://bastakorridoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback