Jag och min fetnknopp

Sista (?) arbetsdagen på ICA och det kändes... skumt? Lite surrealistiskt? Iaf så gick det bra att jobba. Fick trots allt jobba med Marie, Lisa och Lena =) Och:

jag fick en växt!! =D Totalt oväntat, och jublande glad blev jag. Kommer sakna mina arbetskamrater. De känner mig nog rätt väl eftersom de köpte en växt som är (praktiskt taget) omöjlig att ta död på. Pappa trodde nog att jag skulle lyckas ändå men jag ska kämpa iaf. 

Jag ska nu bädda ner mig djupt i min sköna säng. Sista gången jag sover i den på några dagar, kommer definitivt sakna den. Men det kan bli svårt att bära med den på tåget... =/ 

Köpte ett extratäcke på IKEA oxå, och har fått en madrass att ha under sängen (inte som Lisas under-sängen-madrass dock, det är inte syftet med den!) så sen är det bara att komma och besöka mig och Lizze =D  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, man saknar inte sitt jobb fören man slutat för gott. Minns när jag slutade jobba i kassan. Var jätte trist till en början. Vad blir det för jobb nu då?

Postat av: Fräddie

Fredriks kommaochhälsapåihalmstadsmadrass! :D

2008-01-05 @ 22:04:30
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Nu blir det plugg... så inget jobb alls för tillfället. =/ Känns skumt.

Haha japp, din och alla andras =P Kom på att folk kan ju sova i soffan oxå... vi kommer få plats måånga ;D haha

2008-01-07 @ 15:25:00
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback