Jag... kan...inte... andas

Nu har jag inte haft internet på 10 dagar, det är som att kunna andas igen när man sitter här på lizzes dator. Hon jobbar för att komma ifatt mig i kemin och därför passar jag på ;)

Lediga idag så vi passar på att plugga, jag har inte gjort så mycket skolarbete någonsin innan. Jag satte mig för tusan med matten igår... fast jag inte egentligen behövde. Högskole-andan är förödande ;)

var i Göteborg i helgen för att kolla på när steg 4 i juniorsm gick. Det var ju inspirerande att se ett gäng tjejer gå och hänga med huvudet istället för att göra något ordentligt. Himmel, kan man kötta i badminton så kan man väl för tusan se till att kötta ordentligt i en kontaktsport?!

Nej, nu ska jag sätta mig med Lizze. Lär väl ta ett tag innan jag uppdaterar igen men ha det så bra så länge ;)


Kommentarer
Postat av: Fräddie

Höhö, någon har snott mitt uttryck :D

Postat av: Jenny

hahaha jaaa. det är ju världens bästa :D

2008-01-30 @ 15:43:08
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback