How could this happen to me?!

Det otänkbara har sket...

JAG HAR FÅTT INTERNET! Efter 19 dagar har jag alltså kontakt med nätverket... och inte bara det, jag har ett konto och jag kan använda internet!!! Jag ringde faktiskt och grät av lycka till mamma (nåja) när jag upptäckte att något var fel och mitt internet kunde användas ;D

Men innan idag såg det svart ut, hade en liten datanisse här som kopplade in sin dator i min sladd, konstaterade att det var dött (som om inte jag hade kunnat berätta det?!?!?!!?) och sedan... "ja, nu kan inte jag göra mer." Där var hoppet ute... men sedär...

min karma är nog "bara" dålig som fan... och inte riktigt dålig som jag trodde. Då hade jag fortfarande inte haft internet ;)

Det är iaf dagens stora nyhet, annars händer det nog inte så mycket idag. Kan jag inte tänka mig iaf. Ska pluggas med Lizze senare ikväll... jag har (i hemlighet) tänkt springa en runda men det blir nog inte så mycket av det ;)

Jag glädjeäter min müsli istället (med torkad banan, var stolta över mig!!!)... funderar på lite kaffe oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback