har jag precis fått äldre syskon?!

Har sett de tre (?) första avsnitten av Gossip Girl precis... eller ja, inte riktigt. För jag började kika på andra avsnittet så det fick bli därifrån. Så det har blivit två avsnitt... (och nej, jag är inte det minsta krånglig). Faktiskt oväntat bra, boken var en dåligt skriven, urtråkig sak men serien gillar jag faktiskt =) Tänkte titta på första avsnittet på femman igår men jag tränade då och spela in på VHS... tja, det kändes bara för forntida ;D

Jag känner mig som värsta barnet här i korridoren (och i Halmstad i allmänhet), en tjej i korridoren började asgarva när hon hörde om i lördags och då blev det liksom; "men hur gammal är du egentligen?"
"19!!!" Och då börjar det garvas igen, i min korridor är den yngsta (förutom lilla jag då) 24 tror jag... inte undra på att man känner sig som en lillasyster som kikar in på vad de äldre syskonen gör ibland ;P

Men hur jag än gör kan jag nog inte bli ett lika irriterande småsyskon som min lillasyrra är... så det är ju bara positivt ;D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback