Halmstad

Jag saknar min egen dator med all musik och filmer och allt, mammas är skum. Och hennes tangentbord suger ordentligt. Tangenterna fastnar ju! Sen skyller hon på mig och msn att det inte fungerar som det ska. Schysst =P

Halmstad var väldigt bra. Både mamma och pappa var positivt överraskade, det var inte så sunkigt som de trodde det skulle vara och trots en hel del sniffande från mamma så luktade det inte mögel.

Och det blev bra, alla mina möbler fick plats och det blev väldigt mysigt. Både soffa, fåtölj, fotpall och allt. Och både tv och video fungerade alldeles utmärkt, trots Lisas protester =P

Och mitt modiga val till badrumsinredning blev sanslöst bra (enligt mig och mamma). Det röda (japp, jag vet; rött till mig!!) behövdes i det lite skabbiga badrummet. Och med klarturkosa handdukar det är en så härlig krock att jag bara ler =D Haha. På köpet fick jag en porr-dusch! haha ;D Mamma upptäckte min porr-dusch, det är en upplevelse som bara MÅSTE upplevas =D

Och ikväll ska det bli film tillsammans med töntarna. Separationsångest!

Kommentarer
Postat av: Fräddie

muihihih! dissa fikat bara, skyll dig själv ;)

Postat av: Jenny

Haha, men jag träffade ju dig senare =P haha

2008-01-09 @ 13:44:04
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback