Gott nytt år

Jaha, nytt år då. 2008. Ska jag gifta mig så ska det nog fan bli i år. 08-08-08. Favoritsiffror. Ja, det hade varit bra. Några frivilliga? ;) Eller ja, det räcker ju trots allt med en person. Men ändå.

Hade väldigt, väldigt trevligt på nyår (japp, trots att jag är en nyårshatare) och eftersom Lisa och jag inte är annat än korkade satt vi och snackade skit till sent, senare än vad det kunde ha blivit.

På hallgolvet. Och jag ska aldrig mer ha ett sånt prat. Damn it, jag babblar på fyllan.

Så det resulterade i väldigt lite sömn, eftersom vi skulle städa innan morsan och farsan kom hem. Slocknade vid åtta igårkväll och vaknade av ett "SNÖ"-skrik, vid tio. Sedan tog det till halv fyra innan jag somnade. Tack för den Lisa. ;)

Inventering för mig idag, gick riktigt snabbt. Det är tur att man har SP-slavarna som räknar allt. Jag bara drog streckkoden och slog in numret de hade kommit fram till. Nimt ;D

Och sedan optikern, har nya linser i. Hjärnan har svårt att vänja sig vid tanken på silikon i ögonen... just den substansen brukar vara på ett helt annat ställe. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback