Godmorgon sunshine! Eller ja; Godmorgon snöstorm?

Det är mysigt att det första man ser när man får upp Aftonbladet är: "Snöstormen slår till idag, västkusten förbereder sig för kaos"

Fast jag är ju inte förvånad längre, dock ser vädret rätt fint ut faktiskt. Det är nästan sol... =P

Anledningen till att jag är uppe (pigg som en mört) är för att jag vaknar den här tiden varje morgon, oavsett om jag går till skolan eller inte. Och oavsett om det är meningen eller inte. Min kropp har stält in sig på ungefär kvart i nio (jag brukar snooza men var alltså väldigt pigg idag, trots att jag nördade på msn (älskade msn) till rätt sent igår).
Jag tror att det har med ljuset att göra, det bådar illa nu när vi går mot ljusare tider. Att vi gör det vill jag inte att det ska betyda att jag går mot tidigare morgonar =P

Nej, nu ska jag äta frukost och även diska från igår. Jag glömde faktiskt bort det! Första gången det har hänt sedan jag flyttade hit.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback