Första natten i halmstad

Mitt internet funkar inte så för tillfället använder jag lizzes dator, behöver en lösning där snarast. Men han som bor mittemot sa att han kunde kika på det så jag hoppas på en snabb lösning här...

annars var gårkvällen väldigt trevlig. Vi satt i köket och umgicks med folket i min korridor, spelade en massa dumma spel innan vi drog ut. Eftersom alla är runt 25 känner jag mig lite som en bebis. Men josefine, som bor precis jämte mig, fixade fram lite folk i vår ålder. Verkar som det är lite problem att vara under 23 i den här staden. Vem kunde ana?

Väckt blev jag imorse oxå vid kvart i nio av några badmintontöntar i en bil... haha. Men jag är pigg ändå.  

Nu ska snart jag och lizze åka och handla lite. Köpte bara det mest nödvändiga igår (groggvirke ;D). Behöver kanske lite mat i kylskåpet och skafferiet. Det ekar tomt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback