En pluggdag utan ngt plugg egentligen

Dagen har spenderats med att göra... så lite som möjligt ;) haha. Jag och Lizze satte oss på Espressohouse med en cappucino och ngn sorts marshmallow-grej (så mycket för min socker-detox) och för att plugga lite. Det gick... väl bra. Typ. Förutom att det pratades en massa om annat. Och sedan gick vi och kollade lite affärer (och jag provade nog 10 par jeans =P), kollade lite affärer till.

Gjorde våfflor (jag är grym på detoxtvättade och la in lite plugg ngnstans däremellan. Och nu är jag helt slut. Haha, helt sanslöst =P Hur man kan bli död av att göra väldigt lite överhuvudtaget? =P

Ska nog se till att se ett (eller två) avsnitt av Gossip Girl istället, min nya följa-serie. Kan inte somna för då missar jag tidpunkten för min middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback