baka baka liten kaka

Eftersom jag lider av ett (för tillfället) übersocialt sinne så har jag hittat på en massa att göra de senaste dagarna. Måste ju passa på, kommer ju inte hem förrän andra veckan i februari nästa gång. Och det här är fortfarande "hem", mitt lilla röda hus. Kommer nog fortsätta vara så ett bra tag (om jag känner mig själv).

Ikväll ska jag iaf passa på att träffa Emelie, måste ju se lite Disney tillsammans innan jag åker, ngt annat vore bara skandal =P Får se om vi blir fler eller vad som händer.

Dagen har jag spenderat tillsammans med mamma och en choklad-banan-kaka. Blev sugen på att baka; bakade snoddas igår och den idag.

Och just nu lyssnar jag på ngt som bara måste vara 90-tal: En Vogue-Don't let go (love). Hittade den på VH1, gillar VH1 ganska skarpt, så mycket oväntad musik =)

Lisas dator är ungefär lika skum som mammas (bara min som har hyfsade normala saker för sig?) men å andra sidan; hennes tangentbord uppväger det onormala för det är ju faktiskt normalt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback