Varning: promenader är förenat med livsfara för plånboken

Fast å andra sidan; jag har faktiskt gått och kikat på de här stövlarna ett rätt bra tag nu =) Och någon gång (kanske inte varje som undetecknad) får man göra slag i saken. Sluta titta och istället köpa. Och jag är såååå nöjd. Har letat efter liknande hela hösten/vintern och nu äntligen så =P

Det bästa är att jag gick in i skoaffären med inställningen att de kostade 1000, fick syn på att jag hade 10 % studentrabatt och sen när jag ska betala så visar det sig att det kostade 900 normalpris. Vilket betyder att istället för de 1000 jag hade tänkt lägga så blev det 810 istället =)

image169


(ursäkta de uppkavlade byxbenen men jag orkade faktiskt inte anstränga mig =P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback