Tyst som en liten mus

När jag kände mig som mest "bloggig" igår så ville inte bloggen fungera... därav tystnaden =P

Gick till träningen igår... det var riktigt härligt. Väl där upptäckte jag att träna inte var lika härligt men mina slag fungerade! Helt otroligt, måste vara något undantag. När jag inte kan springa så fungerar slagen, vad är det för liv va?

Men nu är iaf cykeln hämtad! Hallelujah! Mannen som hade fixat min cykel tyckte det var jättehemskt att jag hade fått vänta; inte nog med att han hade fixat punkan, hade hade fixat handbromsen och gav mig 20 % rabatt. Jag vet var jag ska lämna in cykeln nästa gång oxå =) Gulligt.

Nu ska jag ner och slänga sängkläder i tvätten iaf =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback