tisdagskväll i lugn och ro? kill me!!

Ingen träning idag... lite rastlös vid bara tanken. Och då är det ändå inte dags för träningen än =P Har gjort lite ugnspannkaka idag (som blev lite degig men i övrigt bra) och kollat på x antal CSI-avsnitt. Så nu har jag jobbat ikapp den serien oxå. Vad i hela friden ska jag nu kolla på?

Jocke har en massa serier visserligen men ikväll är jag nog mer sugen på... chickflicks eller dansfilm. Dock är min fantasi dålig till döden... nämn en bra chickflick!

Mina russin är slut dessutom... eftersom jag är på en ej-fikaochchoklad-vecka är russinen (och kaffet) min räddning. Dock inte så farligt sockersug än. Kan det vara så makalöst chockerande att jag inte är så sockerberoende som befarat?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback