Prommenix

Nu tänkte jag springa en runda på stan okej, stryk det. Snart ska jag gå en promenad på Galgberget med Josefin. Skulle precis gå en runda på stan när det knackade på dörren här. Eftersom jag ändå inte hade något ordentligt ärende (förutom lite cravings för semlor) så blidde det till att byta om till ngt mer promenadmässigt =P

Vem kan motstå ett erbjudande om att titta på solnedgången över Halmstad? ;D haha. 

Har på mig ett av helgens () inköp (ett linne)... väldigt förtjust i det måste jag säga. Very cute. Förutom det faktum att det är tajtare än mitt skinn och genomskinligt. Men det är överkomligt ;) Inte sant? =P  

Nu ska jag ner och hämta det sista av min tvätt. Lika bra att få det gjort... för känner jag mig själv så glömmer jag det annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback