Nerves

Jag måste ha varit riktigt ondskefull... för när jag vandrar bort till stället som fixar min cykel har de stängt måndag och tisdag, tillbaka på onsdag. Så jag får glatt (?) knalla vidare... kommer 3 min försent dessutom (hade varit i tid om jag hade tittat på dörren från början =P). Men men. Sådant är livet med (utan) min cykel.

Det vara kul att spela boll dock (även om mitt skadade högerben stoppade mig från att rusha, passa eller bidra på ett bra sätt till spelet överhuvudtaget ;D). Först fotboll i en timme (jag gjorde mååål :D) och sedan handboll av alla saker. Men jag hade kul på linjen (jag mot ngt tyngre killar... men jag lyckades chocka).

Annars har jag pluggat lite, klämt in lite serier i mitt liv och ska plugga lite till. Tenta-nerver som börjar slå till? Maybe =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback