Lördag eftermiddag.

har suttit med matten nu och... himmel det gick bra!! Riktigt bra. Sådant jag inte fattade och fick ihop förra året sitter helt plötsligt klart för användning längst fram i huvudet på mig. Helt sanslöst! Helt plötsligt fattar jag derivatans funktion osv osv.

Sjukt. Men kul =)

Nu vet jag dock inte vad jag ska hitta på... pallar inte sätta mig med kemin riktigt än. Och äta är lite för tidigt fortfarande... bara 2,5 timme sedan frukost... kanske en promenad in till stan? Det är trots allt fint väder (3:e soliga dagen sedan vi kom hit. 4 stormar och 3 soldagar, ja that make perfect sense =P)

Sätta på mig ett par promenadskor, lite snyggare kläder och se vad Halmstad centrum kan erbjuda. Så får det bli =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback