Innehåller svordomar; live with it.

Okej, INGET, inget går som jag vill.

Jag kan inte vara med i Ystad... jag kan inte åka hem när jag hade velat det v.11... you know why...?!

För att några förbannade jävla idioter från helvetet har lagt en mattetenta på lördagen v.11!!!!!!!!!!!!! Vad är det för helvetes i jävlars förbannat jävla påfund (japp, jag är arg.)

Det är så förbannat dumt i huvudet att jag håller på att explodera (exploderar kanske visserligen)... de har ju hela veckan på sig!! Varför inte bara lägga det måndag, onsdag, fredag eller något annat normalt?! Och veckan efter är det omtentor som gäller. Så klarar jag inte första tentan (hur får jag reda på det?) så måste jag ta ett tåg hem tidigare och göra omtentan.

Okej, bort från internet NU. Det här är lite skadligt för mitt humör. Speciellt eftersom ingenting fungerar heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback