I'm lonely (but I ain't that lonely yet)

Okej, jag har gjort lite matte iaf. Gick smidigt som vanligt =P

Glömde säga att jag har varit på shopping-runda innan idag. Har inhandlat två par örhängen för det sammanlagda priset av 20 (!) kr... billigt och bra. Heja Ur&Penns rea =P

Sitter här med världens sämsta fantasi när det kommer till mat. Vad är jag sugen på? Vad i hela friden orkar jag laga överhuvudtaget?! Hjälp sökes! Någon som vill bli gratis kock åt mig? Se det som välgörenhet ;) Lovely det hade varit.

Sitter i shorts här... det är en ren protest eftersom jag såg några snöflingor. Jag tänker inte låta vintern vinna =P

Fast det börjar bli kallt... lite väl kallt. Någon som vill bädda ner sig jämte mig ikväll? Hatar vara själv, tur att lillsyrran kommer nästa helg =) Och kanske lite fler veckan efter? *Förhoppningsfull* Jaja. Ska ut och kika i min frys nu...

puss puss
!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback