Horoskop är alltid lika roligt

Fick Solo idag (och Elle igår... finns det ingen utspridning över månaden egentligen?). Passade på att läsa ut den innan systeryster kommer och snor den (jag hade tänkt sno hennes Cosmo så det jämnar ut sig ;D). Iaf fick första delen i mitt horoskop mig att garva (högt):

"Sex&kärlek: Du känner dig romantisk och lite känslig. Din förnuftiga Jungfru-sida gillar inte det..."

Den romantiska delen är inte så överensstämmande men resten, HAHA. Sprang runt tårögd efter ett GA-avsnitt så visst är jag nog lite känslig.

Tyvärr var inte Elles lika roligt... hade velat ha lite mer klockrent att garva åt ;) Elles horoskop har ändå rykte om att känna mig... speciellt förrförra hösten. Jag var höstens mobbningsoffer. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback