Fint väder har jag iaf...

Behöver ju knappast påpeka vad det är för en dag. Bla.

Första säsongen av Greys Anatomy kom neddimpandes i brevlådan i förmidadgs. Jag har ett mission in life ;) Missade (av ngn outgrundlig anledning) Top Model igår så det måste fixas till.

Ska oxå ta mig bort till Söndrum för att slå lite på en fjäderboll ikväll hade jag tänkt =) Kan ju inte vara vilande i mer än en vecka. Jag får dock se till att inte spela utan bara slå. Vet inte hur pass mycket benet klarar egentligen...

Har fått punka på min cykel! Jisses vad irriterande. Utan cykel är jag strandsatt för tillfället men jag kör på att pumpa däcket innan jag sticker hemifrån och hoppas att det håller =P

Det ska fixas (inte av mig) i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback