fever... no more.

Febern är borta! Jag slapp en ordentlig förkylning och min nacke går att vrida på igen. Härligt.

Fysiken är inte lika härlig dock... den går... inte alls för tillfället. Måste fixa ett ordentligt sätt att hitta alla formler. För det här fungerar bara inte.

Skulle gå till Netto och handla men kom på ett litet problem; är det något jag faktiskt behöver handla? Efter en massa tänkande kom jag på att så var nog inte fallet.

Ingen träning idag =/ Mamma förbjöd mig (hon tänkte gps-chippa mig bara för att hålla koll så att jag verkligen inte tränade ;P) och jag vet själv att det inte är det smartaste jag kan göra. Men jag är sugen. Får försöka hålla suget borta =(

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Jag förbjuder dig också! :P

Postat av: Jenny

Tack för stödet du! =P

2008-02-28 @ 15:26:33
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback