Fettisdagen...? Ja, det får man ju ta fasta på ;D

nu ska jag iväg och träna... jag har nog en bra ursäkt för dåligt spel iaf. Blev precis itrugad en semla i köket, de kunde inte garantera att det fanns kvar när jag var tillbaka (16 stycken!! Yeah right att de skulle vara slut! De överdrev ju inte med antalet iaf ;D haha)... iaf känner jag mig lite pöst av den. Ngt jag inte hade varit om jag inte hade ätit en ovanligt stor middag =P

Nej, nu sticker jag. Uppdatering om katastrofen kommer senare ;)

Shame on you. Love the song!!

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Haha, jag är bara SÅ bäst på att skicka musik ;)

Postat av: Jenny

Haha ja. Jag är heeelt förälskad i den. =D Lycklig på dig för en gångs skull =P haha

2008-02-06 @ 13:42:48
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback