En helg i Karlshamn

Jaha, då var man "hemma" i Halmstad igen. Kluvet med två hem men sen är det ju så landet ligger för tillfället. Lite halvsnyftigt farväl på perrongen där hemma men nu känns det ganska lugnt igen. Sitta i Köket med lite folk lugnade ner mig (plus då en ganska behaglig tågresa).

Helgen har mest spenderats med att svära över mitt ben och hejandes på mina kära gamla CBF:are som ägnade sig åt spela badminton =) (förutom att umgås med min familj alltså, men det är väl uppenbart?). Kul med framgångar och tråkigt med motgångar som vanligt, men det är skönt med en badmintongrupp med sammanhållning.

Lördagskvällen spenderades med att svära över svenska folkets idioti (I love Europe hur i h*vete kan man vara så j*vla dum i huvudet att man röstar på den?!?!?!), studsa lite över skräckfilmer och skratta åt en kastrering (jag fnissade, mitt sällskap var förskräckta minst sagt). Allt i Alles soffa (var annars) tillsammans med Fredrik. Mkt trevligt.

Och nu ska jag nog sätta igång en film för, trots att jag vaknade vid kvart över åtta, så är jag pigg som en mört =) Och benet är nästan lika piggt som jag. Inte så farligt alltså? One can only hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback