En deckare utan någon spänning... det är inte min grej

 Tvättdag idag... och det är det mest spännande som händer idag tror jag ;) haha. Det och det faktum att mitt rum behöver en seriös övergång med dammsugare och dammtrasa. Hur kommer det sig att så fort man tittar bort dansar dammråttorna på bordet? ;P

Might need som coffee to cope with the day...

Har äntligen läst ut en bok jag har hållit på med ett tag, Denise Mina - Blodsarv. För att vara en deckare så var den förbannat trög, halvtråkig och fruktansvärt utseendefixerad. Men så å andra sidan har jag aldrig gillat katolicismen heller (den kommentaren är inte lätt att förstå för er som inte har den blekaste vad boken handlar om, eller vem den handlar om). Rekommenderar den inte iaf, läste bara ut den för att jag var "tvungen" (ticks från min sida).

Har börjat på en mycket bättre iaf, High fidelity. Väldigt mycket kult om jag inte har fel för mig... lite äldre dessutom men det gör inget. För jag älskar Nick Hornby's (?) språk =) Än så länge väldigt lovande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback