en alldeles vanlig tisdag

Bloody rain... ser en massa gymnasieelever (de små pluttarna ;D) gå förbi här utanför fönstret (har en gymnasieskola precis runt hörnet) och det ser verkligen inte behagligt ut.

Och ändå ska man ge sig ut i vädret för en fysikrepetition. Lovely. Jag har faktiskt pluggat idag kan jag meddela. Det är storartat om jag får säga det själv. Riktigt storartat. Gick igenom 2 kap i fysiken med uppgifter. Lätt. Ska göra lite anteckningar i min Tefyma (importerad direkt från föräldrahemmet, vilket gör den... gammal) men annars funkar det fint =)

Nu funderar jag dock allvarligt på varm choklad (köpte ju trots allt kakao igår)... det är lika kallt att gå i shorts och linne som att gå i ruskvädret. Jag behöver lite värmning.
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Det ska tydligen bli storm i helgen. då får vi värma oss på expressohouse...HÄHÄ

Postat av: Jenny

haha ja givetvis ;) Det har blivit mitt stamhak. Synd att det kostar lika mkt som det smakar bara.

och storm? Ja, vad kan man annars vänta sig. Det ÄR halmstad vi pratar om =P

2008-02-26 @ 17:32:49
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback