Dinner and a movie

Kom på att det kanske är en bra idé att ha en biljett tillbaka hit efter påskvistelsen i Asarum... lika bra att köpa den medan det är billigt =P Har nästan blivit duktig på det här med internet-betalning. Är lika nervös varje gång dock. Men man lär sig ;)

Skulle ha hämtat ut min cykel idag hade jag tänkt så spatserade bort dit... bara för att bli stående där med lång näsa... de hade inte öppet på lördagarna. Jaja, på måndag innan skolan då. (det här är straffet för att jag glömde hämta ut den igår =P)

Och jag har fortfarande inte varit ute i köket och kikat i min frys. Det enda jag vet med säkerhet att jag ska äta är cocktailtomater (köpte två förp. för billigtNetto nämligen ;D). Älskar cocktails (hehe).

Well, well. Kycklingfilé kanske? Med sallad...? Cockies (oj). Och till... pasta? Det är dagens dilemma. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback