Date line (I am gone)

Hade en nära-gråten-upplevelse här... himmel. GA kan konsten att göra mig eftertänksam (jag vägrar använda ordet nedstämd. Jag blir inte nedstämd). Iaf är avsnitt 16 och 17 från säsong 2 något av det bästa som har gjorts (om man har följt serien vill säga).

Nu funderar jag på en jäkligt lång och härlig dusch för mitt huvud dunkar som besatt. Enda problemet är att mina långa duschar tenderar att bli ganska kalla... jag undrar om mitt varmvatten tar slut efter 30 sekunder eller så... är det möjligt?

Whatever... my head needs a break. En inpackning av huvudet duger utmärkt som break.

(och rubriken är låten jag lyssnar på för tillfället. Inget med själva texten att göra... min fantasi på rubriker suger. Därav senaste lyssnade låt ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback