Bilder är ett måste för att förstå vidden av mina mardrömmar

Godmorgon... har visserligen varit vaken sen 10 eller ngt. Trots en väldigt sen kväll fylld av diverse bilder som bara kan ge mig mardrömmar i framtiden. Måste säga att det var ovanligt många naturliga "tjejer" med väldigt håriga ben haha. Och falsetterna var... intressanta?

Medan "killarna" å andra sidan var vääldigt testosteron-fyllda (för att inte tala om annat som var fyllt) och basrösterna var lika intressanta de.

Jag har kommit på att jag som kille var ingen bra idé egentligen... träffade jag på en "tjej" så plockade jag automatiskt deras falsetter och började prata så oxå. Min trovärdighet låg på noll haha. Men jag fick bli väldigt metro helt enkelt. Med snudd på bög =D Där hade jag min nisch. Ska lägga ut lite bilder senare =)

Nu ska vi nog gå och handla lite tugga-grejer till Lisa på tåget. Jag kommer bli ensam =/ Tur att jag har Fredrik som kommer snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback