beware of the betch

Mitt huvud har en jobbig förmåga att börja snurra...  i somras (?) jag fick pausa varannan meter för att huvudet snurrade som besatt. Inte kul och jag vill inte gärna drabbas av det igen.

Att ge sig ut i regnet idag krävdes en jäkla massa styrka men jag är glad att jag gjorde det, fick nämligen reda på att varje inlämningsuppgift jag har gjort i fysiken gav mig 2 poängtentan. Det blir sammanlagt 12 poäng...

på en tenta där godkänt är 30. Det känns mycket, mycket bättre nu ;)

Har för första gången i mitt liv ätit macaroni&cheese dessutom (jag hittade på lite... hade riven ost sen Lisas och min taco kvar). Inte någon höjdare sådär men jag snodde lite ketchup från en korridorskompis och då blev det ätbart iaf =P

Nu ska jag nog sova lite. Det känns som om mitt humör är dåligt. Och jag är sugen på att bitcha mig lite. Ingen som vill reta mig? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback