Allt för att slippa tänka... och plugga

Har bytt visningsbild... the smokey one fick byta plats för en platt en. Hade ett photoshoot igår innan det blev lockigt igen. Får passa på liksom. Rätt nöjd =)

Dagen har spenderats med att springa efter en liten innebandyboll viftandes med en klubba. Okej, att jag är van att springa med saker i händerna... men det funkar inte riktigt som jag vill ;) Men mitt ben godkände att jag kutade iaf för första gången på 2,5 veckor. Hur härligt som helst!

Eftersom mitt huvud inte är var det ska vara har jag försökt sysselsätta händerna... jag har bakat chokladbollar (för att vara politiskt korrekt). För första gången sedan jag gick på lågstadiet eller ngt känns det som.

En springtur innan jag ställer mig och gör ett pannbiffarett halvt kilo köttfärs kanske är en bra idé oxå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback