26 februari brukar vara lika med paradiset...

Någon som har lagt märke till att det har varit tyst från min sida om bokrean? Jag är nästan fascinerad över mig själv...

...men anledningen till ingen shopping kan ju vara att jag har missat totalt vad det är för datum ;) Strövade runt på Maxi och snubblade på bokrean där. Och inte fick jag något shoppingsug (fast det kan ju bero på att de hade fruktansvärt dåliga titlar...). Ska jag lyckas avhålla mig från att shoppa min största last? Eller kommer jag falla ner i bokträsket...? Min bokhylla är redan full (överfull) alltså... men men. Vi får se ;)

Ska ju in till stan i helgen (misstänker jag)... ja, den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Oja, till stan ska du fanemej :P

Postat av: Jenny

hihi misstänkte det som sagt ;) I knoooow you =P

2008-02-27 @ 00:19:06
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback