Våååår!!

Har suttit utomhus med Josefin sedan klockan 1 idag (fram till fyra). Hon visade mig ett litet krypin, i lä och med sol på eftermiddagen. Helt perfekt. Var så pass varmt att vi satt i bh och shorts.
Vårkänslor! =D

Igår luktade (minns du den konversationen, Nea?) det vår men idag är det vår! =)

Utnyttjat mina kontakter och sökt ett jobb oxå, hoppas på det bästa för det hade varit fruktansvärt kul ;D

Nej, nu ska jag äta. Måste ha lite energi i min innan träningen (som jag har längtat ihjäl mig efter).

Allting blir så bra med sånt här väder =D

image182

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha wiie, jag har också känt den angenäma doften av vår ;D

Postat av: Jenny

hahaha. tänkte på dig och ru direkt när jag kände den där lukten =P

2008-04-03 @ 10:40:57
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback