utmattad.

Jag kan knappt lyfta armarna över huvudet.

Jag är nog ruskigt dåligt tränad i armar, axlar och ryggmuskler om jag blir så här trött av 3-kilosvikter. Men det är väl därför jag ska träna upp dem antar jag ;D

Hoppade lite som uppvärmning, studsmattan plockar fram alla de glömda musklerna i rygg och ben. Det är ju aldrig fel. Min tränare påpekade lite försiktigt igår att min mage kanske inte behövde tränas men... (och så en menande blick på mina ben. Tack för den =P).

Och huvudet snurrar fortfarande... det här är en längre fylla än den jag hade i lördags. Och en mer snurrig sådan dessutom. Kommer jag få en bakfylla imorn då?

image233


I behov av träning nuförtiden? Mycket, mycket möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback