Träningsnarkoman

Hade en väldigt rolig träning igår, sista matchen var en något hetlevrad herrdubbel där jag överraskade alla killarna både genom några extremkutningar, splits och att jag plockade allt. Skitkul =) Tyvärr förlorade vi tredje sätt lite väl jämnt =P

Och idag blev det ingen Hallen, igen. Tråkigt till tusen, men spela boll på fem pers är ju kanske inte så kul. Folk får skärpa sig till nästa vecka helt enkelt.

Så istället ska jag träna lite på klätterväggen här i Halmstad. Får se hur det går, det har aldrig varit min starka sida om vi säger så =/

Kommentarer
Postat av: Fräddie

ingen hallen, dåligt dåligt! jag hade funbakt som utfyllnad ;D

Postat av: Jenny

haha jaa det hade du faktiskt, vi behövde typ två till för att det skulle bli ngt. Du hade varit en bra bit på vägen liksom ;D

2008-04-04 @ 20:41:11
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback