spinnin' around

Aldrig riktigt förstått vad det är för fel på mig egentligen. Ägnade min tid här åt en kopp kaffe (restprodukt (kan man skriva så?) från mitt chockladbollsbak) och helt plötsligt börjar mitt huvud snurra. Ungefär som när jag dricker ett glas vin.

Jag fick en gratisfylla av en kopp kaffe. Helt normalt? Njaaa. Tveksamt.

Min första reaktion: Jaha... men då sänker väl koffein blodtrycket då... precis som vin.

Verkningar av kaffe: 
  • Blodtryckshöjande

Vad är det för fel på mig som sagt?!


Kommentarer
Postat av: Ny blogg

Spana in denna blogg som handlar om hur vi ser på modebloggarna och deras meningslösa inlägg!

Postat av: Ozzy Ozkar

Hej!

Vad ska du göra idag?
Ska själv träna!
Ha en himla skön och trevlig dag!

2008-04-16 @ 12:39:57
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback