slö-lördag = härligt

Jag har haft en otroligt seg lördag, men seg på ett ganska positivt ändå. Var uppe i hyfsad tid och var lite stödjande på en fotbollsplan (i en halvlek ungefär sedan började det bli lite väl kallt). Sprang runt hos hälften av Halmstads frisörer och försökte få ett bra pris på min blondering (jag vill bli blond nu! Har sagt det sedan december ungefär).

Somnade lite i Lyxköket till fotbollen (vilket hade som följd att jag höll på att klippa till Kristian eftersom jag skulle göra ett badminton-lyft. Hm... intressanta drömmar man har ;D).

Och ikväll ska jag fortsätta sega. Gårdagens film var inte så läskig som väntat (får göra något åt det nästa gång det blir skräck) och jag åt praktiskt taget inget av godiset. Höjdpunkten var dock Sandra som ramlade in hos oss fyra spiknyktra människor vid elva. Hon befann sig i andra änden av skalan om man säger så ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback