skrivabstinens

Wehej! Bloggen fungerar, det är lite halvt otroligt.

Och bara för det kommer jag inte på alls vad det var jag skulle skriva. Typiskt =P

Blev fest i helgen ändå, Jocke var på bjudhumör så det kanske blev lite väl mycket sprit på tom mage. Men det var en bra fylla så ;D Synd bara att Halmstad fortfarande är så förbannat tråkigt. Fast det var skönt att inte vara enda minstingen, Jossans kompis Oskar var oxå en plutt (-87) =P

Och så nu ska jag sätta mig med matten. Det går faktiskt hyfsat än så länge, när det blir svårare får jag väl ta hjälp av min ganska odugliga mattelärare.

Fysikläraren däremot är helrolig, på plussidan är att hon verkar vara bra dessutom =) Kanske har man tur med båda fysiklärarna den här terminen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback