sicket humör man är på.

Såg precis filmen I know who killed me med Lindsay Lohan i huvudrollen. Hm...

Mer tänker jag inte säga. Negativa människor är aldrig tilltalande.

Men det frossades i blod, dålig stämningsmusik (jag vet faktiskt inte vad de tänkte... musiken snarare förstörde stämningen än höjde den) och ett halvkasst manus.
Ingen film att hurra för.


Men eftersom jag är en alltigenom glad och positiv människa vill jag verkligen rekommendera den här filmen av ovanstående anledningar.

Och sen imorn är det slut på ironierna. Jag lovar.
Typ.


Och eftersom jag är en sådan solstråle även såhär i mörkret kan jag meddela att träningen gick hyfsat (gamla veteraner är ett rent helsicke att spela mot egentligen) och fotbollen, det lilla jag såg, var trevlig =)
 (allvarligt talat. No irony involved. Fast synd att Barcelona spelade oavgjort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback