Nu har jag något att skryta med ;D

Jag kan med glädje meddela att Bruce Willis har överlevt och nu kan göra ännu en Die Hard-film (om det nu skulle vara nödvändigt).

Och om det är någon som anser den kommtentaren lite underlig så är bakgrunden en fysik-labb vi hade idag. Vi skulle räkna på att Bruce (väldigt familjärt, vi blev väldigt tajta) skulle landa i poolen, och inte utanför, efter ett helikopterhopp. Våra beräkningar stämde och han överlevde.
Världen är räddad.

Annars har jag inte gjort så mkt... sovit, handlat. Det vanliga liksom. Känner mig som ett barn igen för jag sitter här och äter kalaspuffar... många år sedan senast ;D

Ska faktiskt försöka ta mig upp till Flygstaden... får se om jag hittar.

Och som avslutning:
Vilket härligt väder vi har!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback