movietajm?

Ja, då var det inhandlat inför helgen. Sista touchen liksom... får se hur (o)snyggt det här kommer bli. Men för den som undrar så kör jag på glamrock imorn (ursäkt för pudelfrisyr).

Hade gärna velat somna typ nu... men ska kanske kolla på film med Sandra först... och sedan bara jag och film. Äh, who knows, jag har inte den blekaste aning iaf.
Som vanligt. 

Mitt (halv)hatobjekt var på senaste programmet av Top Model (där det för övrigt är en väldig massa irriterande människor; som talar om sig själva i 3:e person, är omotiverat hemska osv osv. En av de värre säsongerna faktiskt) förresten. Vendela från Skandinaviens nästa Top Model. Heaven. Jaja, hon var inte ens hälften så konstlad här iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback