klättring och the grudge på samma kväll, tjena.

Jag var lika dålig på klätterväggen som förväntat. Men jag klarade iaf en med lutning =) (dock hade jag inte en chans mot Per, som i sin tur inte hade en chans mot Josefin =P).

Jag och Josefin har laddat upp inför the Grudge ikväll genom att köpa 1,5 kg godis (jag skrev sms och lät henne plocka, vilket då förklarar mängden). Visserligen är vi fyra pers men ändå... vi får satsa ordentligt för att ta oss igenom den påsen ikväll ;D

Kanske jag ska skita i middagen då? Eller? ;)

Åh, just det. Träningsvärken i min högerarm kommer bli fruktansvärd imorn, det kan jag meddela redan nu.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

OH, we have a new wakieman!...eller woman? ;)

Postat av: Jenny

hahaha va?! jag fattar nada. Sorry ;)

2008-04-05 @ 18:03:03
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback