jäkla träning.

Ingen bra träning igår. Hade fruktansvärt ont i magen, vilket jag insåg som först när jag kom hem.

På träningen trodde jag att jag bara var dålig, vilket får som följd att jag har röda streck på vänstervaden efter några slag med racket. Upptäckte faktiskt en förbättring av de där slagen, vinklar jag racket lite (istället för att bara slå till med ramen) och skär i en nedåtgående rörelse så gör förbannat mycket mer ont än ett rent slag.

(Ja, jag är fortfarande frustrerad över att det gick så dåligt igår... därav meningarna ovan)

Bara så att ni vet (nej, jag är njuter inte av smärta, även om man kan tro om man tittar på mitt vänsterben).

Nu ska jag iväg på Operation Ingen-Vet-Vad-Jag-Håller-På-Med. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback