Jag älskar april

Idag har jag precis lagt 1000 kr på en resa till badminton-EM i Danmark =D

Längtar till tusen =) Jag och Josefin ska åka med tränarna i klubben (hur jag halkade in här är en stor gåta) den 18-20 april eller något. Bara två veckor tills dess. Ska bli kul att se riktigt bra badminton. Har inte riktigt varit med om det (no offense ;D).

Verkar som jag lyckas fylla helgerna nu innan valborg ordentligt;

den här helgen ska jag nog ut och rida (?!). Vad i hela friden som har gått snett i huvudet på mig kan jag inte svara på. Men så är det nog. Ska nog dessutom klättra klättervägg imorn.
Jag bryter verkligen mina egna normer.


nästa helg är det, helt plötsligt, 4 (!) som fyller år så det blir bamsefest.

helgen efter det är det badminton-EM


och nästkommande helg efter Danmark är det klubbmästerskap (gissa om jag vill vinna utmärkelsen för "käckaste" dräkt ;D).

Och sen flyger jag raka vägen ner till Portugal!!!!! =D
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Rida?! Haha ;) Ja ja, du kan ju iaf skryta om att du har ridit en gång innan, i alla gångarterna ;) Du får skänka en tanke åt mig när du sitter där på hästen :D

Postat av: Jenny

Hahaha jaa tänkte det faktiskt ;)
Fast det ska dock vara pigga travhästar så jag är lite reserverad för att testa gångarterna igen ;D

2008-04-03 @ 17:40:50
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback