Godmorgon

Blev inte så mycket bloggande igår (främst för att internet var nere när jag väl var hemma och hade tid att blogga =P).

Varute och åt en födelsedagsmiddag för Jokkmokk igår innan festen. Jag, Kristian, Jokkmokk och Jimmy. Trevligt =)

Och festen sedan är ett kapitel för sig. Jag hade väldigt trevligt i början (eller ganska rakt igenom) det var alldeles för många människor här egentligen tror jag... Lyxköket var ganska crowded. Men det var iaf en hel del människor man kände och bra musik så jag är nöjd. Vi i Bästa Korridoren hade satsat lite på outfits och var först nästan ensamma med det (boring) men sen tog det sig.

Lägger upp bilder sen, nu ska jag äta frukost (inte ens chans att jag ens brer mackorna i mitt kök) och kolla på A night at the Roxbury =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback