Georgia rule

image234


Precis kollat på första filmen på väldigt länge som jag inte:
A) somnade till
B) plockade upp en bok och började läsa istället
C) satte mig på msn och lyssnade med ett halvt öra (på sin höjd)

Det måste bara bli bra betyg. Det är inte lätt att behålla min uppmärksamhet... speciellt inte i 1 timme och 50 minuter ;D

Allvarligt ämne med svart humor ovanpå det. Det allvarliga ämnet kanske inte är min stil men den svarta humorn väger upp det ;)

Dessutom hörde jag en snutt av The Red Jumpsuit Appartus-Face down. Det höjde ju betyget

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Jag diggade faktiskt den filmen. Som sagt, svart humor :P

Postat av: Jenny

haha jaa precis :) jag blev chockad över att jag gillade den faktiskt. älskar lindsays kläder rakt igenom dessutom. Gjorde inte du det ;D hahaha

2008-04-17 @ 15:40:48
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback