.

Har ju gjort bättre duggor om man säger så... virrade, blandade ihop och gjorde slarvfel. Jag har dock rätt svar på hälften lite drygt (hur jag nu har lyckats med det konststycket) så det är bara att erkänna: jag och min lärare räknar ut saker på totalt olika sätt.

Sedan blev det en timmes fotboll i Kårhallen (heter den verkligen så?) tillsammans med en massa IVP:are... jag var lika dålig som vanligt men va fan.

Ska bort till stan tillsammans med Josefin och Sandra och handla lite rekvisita inför imorn oxå.

Sedan ska jag nog gå och lägga mig och sova. Seriöst. Funderar på skräckfilm (ensam kanske... man vet aldrig vart man har den andre) senare ikväll. The Orphanage ska ju vara bra...?

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Jaa, se den :D Fast den kan man dock se själv. Man vill inte ha massa ksräckisdissare runt sig då. Då tappar den sin....fyllighet :P

Postat av: Jenny

HAHA. fyllighet?! Hade ju visserligen tänkt se den ensam så =P

2008-04-11 @ 19:51:08
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback