EM i Danmark

Nu är jag hemma igen =)

Nej, jag ändrar det. Nu har jag satt igång datorn. Kom faktiskt hem redan vid två men jag och Jossan sprang direkt ut till folket som låg i solen på gräsmattan. Så istället för att äta, packa upp (normala saker) låg jag på gräsmattan till det var dags för badminton. Helt perfekt =)

Och badmintonen gick väl... bra. Till slut iaf. Jag och Jossan kom ju på att vi skulle spela dubbel i klubbmästerskapenlördag.
Kan vara dags att börja öva?

Helgen har iaf varit väldigt trevlig (hamnade lite bortanför ämnet där kanske?). Fick se riktigt bra badminton (uppenbarligen) och hade väldigt trevligt vi som åkte (elva stycken allt som allt varav fem var yngre).

Har dessutom shoppat lite Yonex-kläder (eftersom det var sinnessjukt billigt) och jag har, hör och häpna, inhandlat en kjol att spela i!! Trots att det är emot min religion på någon nivå. Det är ju gulligt och allt sånt... men inte riktigt min grej. Nu får det väl bli min grej helt enkelt ;D

Bilder från helgen



Bilder från i eftermiddag

Kommentarer
Postat av: Jenny

är det möhippa på studsmattan, hehe

Postat av: Jenny (den riktigt jenny)

det är inte JAG som har kommenterat det där. Mamma? Lisa? Pappa?

2008-04-21 @ 22:34:52
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Jenny (den riktiga jenny)

Och de lekte top model =)

2008-04-21 @ 22:35:23
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback