congratz

Goddagens!

Har varit uppe sen lite i tio faktiskt, känner mig dock lite död.

Måste plugga fysik idag eftersom jag har en dugga imorn, blev inget pluggat igår på grund av KM så jag måste vara duktig idag. Typiskt. =P

Men först ska jag och handla tror jag. Kvällens mat är ett lika stort frågetecken som vanligt, tur att man har badminton emellan.
Tänkte träna bort lite träningsvärk.


Har ett blåmärke på vaden dessutom... hm, vad kan det bero på?!

Och dagens stora rubrik:

Grattis Fredrik!! =D

image246


(älskar bilden, du passade så väl in bland mina rosa sängkläder ;D)

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Tack för den OTROLIGT heta bilden :P

Postat av: Jenny

varsågod =D trodde väl att du skulle uppskatta den ;D

2008-04-27 @ 16:22:15
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback