can't wait

Mitt musikproblem är löst så imorn blir det en cykeltur längs havet  =)

Träningen gick faktiskt ganska bra... jag kanske har börjat utvecklas?
Shocking.

Satt sedan och pratade kläder inför helgens festligheter med Josefin och Evette. Både jag och Josefin har allvarliga problem med rock'n'roll-temat. Vad i hela friden liksom?! Svarta kläder, lite rockig frisyr och massor med kajal? Ja, inte fan vet jag =P Någon som har något förslag?

Nyaste nytt i mängden människor där förresten: vi är uppe i över 100 och the Gustavs har fixat ett liveband. Puh.
Jag är så laddad.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

var fan ska ni ha bandet? :P

Postat av: Jenny

haha ja det undrar jag oxå =P i lyxköket nånstans I guess =P

2008-04-09 @ 10:02:17
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback